Kreatywność, pasja, profesjonalizm.

Historia firmy

DLA CIEBIE

ROK 2017

 

W styczniu TVN S.A. poszerzyła ofertę o 3 kanały: HGTV Home & Garden, Food Network i Travel Channel. HGTV Home & Garden to kanał, który wprowadza widzów w świat ciekawych i oryginalnych wnętrz, pięknych ogrodów, gruntownych remontów, metamorfoz domów oraz porad ekspertów. Food Network skierowany jest do osób, dla których gotowanie jest pasją, szukających programów, gdzie wykwintna kuchnia gra pierwszoplanową rolę, a w tle buzują emocje. Natomiast Travel Channel to kanał skierowany do podróżników, miłośników przygód i dalekich wypraw.

TVN S.A. po raz pierwszy w historii została partnerem i współgospodarzem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zaangażowane zostały trzy anteny – TVN, TVN24 i TTV, gdzie relacjonowano przebieg akcji. Przez cały dzień wszystkie kanały przyciągnęły blisko 14 mln osób, a podczas 25. Finału WOŚP zebrano rakordową kwotę 105 milionów złotych.

 

 

ROK 2016

 


W grudniu TVN Media zostało uznane przed Klientów mianem Biura Reklamy roku 2016. W badaniu realizowanym przez Millward Brown na zlecenie Media & Marketing Polska, drugi rok z rzędu reklamodawcy wskazali TVN Media jako lidera rynku w kategorii Biur Reklamy.

 

 

W listopadzie TVN S.A. została uznana za Nadawcę Roku przez branżowy miesięcznik Media i Marketing Polska. Jako uzasadnienie wskazano konsekwentną politykę programową wszystkich anten i przemyślaną strategię reklamową, udane próby poszerzenia biznesu o serwis VoD oraz coraz wyraźniej widoczne zbliżenie do biznesu nowego, amerykańskiego właściciela.

 

 

TVN S.A., po raz dziewiąty z rzędu, została uznana za najpopularniejszą markę medialną w rankingu Top Marka, przygotowanym przez miesięcznik Press.
W uzasadnieniu podano: „… TVN jest jedyną stacją z tzw. wielkiej czwórki (czyli stacji o największej oglądalności) w rankingu, która nie transmituje sportu, a mimo to ma dużą widownię i dobrą prasę. Zapewniają jej to m.in. „Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler, „Top model" z Joanną Krupą na czele czy „MasterChef".”

 

 

Wiosenna kampania promocyjna serialu „Druga szansa" została nagrodzona EFFIE AWARDS - jedną z najbardziej prestiżowych na świecie nagród w branży komunikacji marketingowej. Serial otrzymał brązowy EFFIE AWARDS w kategorii „Media, kultura, rozrywka", za efektywną i dobrze skrojoną kampanię reklamową, która przyniosła wysokie wyniki oglądalności. Kampania została przygotowana przez Dział Marketingu TVN przy współpracy z domem mediowym Starcom.

 

 

W sierpniu Jarosław Jóźwiak – wiceprezydent Warszawy oraz Edward Miszczak i Piotr Tyborowicz – członkowie zarządu TVN S.A. podpisali list intencyjny w sprawie współpracy m.st. Warszawa z telewizją TVN przy organizacji miejskiego sylwestra.

 

W lipcu TVN po raz siódmy z rzędu zdobył pierwsze miejsce i tytuł Idealnego Pracodawcy w największym badaniu opinii studentów w Polsce – Universum Student Survey 2016 – w kategorii „Nauki humanistyczne". Podczas dziewiątej edycji badania wizerunku pracodawców zajęliśmy 1. miejsce w kategorii „Nauki humanistyczne", 4. miejsce w kategorii „Biznes" (o 4 pozycje wyżej niż w roku ubiegłym) oraz 7. miejsce w kategorii „Prawo".

 

W maju Stanowisko Prezesa TVN przejmuje Jim Samples. Wprowadzone są nowe kluczowe wartości i kultura organizacyjna firmy.

 

W kwietniu Fundacja TVN „nie jesteś sam” zakończyła remont Kliniki Rehabilitacji w Instytucie Centrum Zdrowia  Matki Polki w Łodzi.  Uroczystego otwarcia kliniki dokonali Bożena Walter oraz prof. Maciej Banach – Dyrektor ICZMP w Łodzi. Klinika Rehabilitacji została wyremontowana z okazji 15-lecia Fundacji TVN. Koszt remontu to ponad 22 mln zł. Otwarcie kliniki zbiegło się w czasie z ustąpieniem po 15 latach z funkcji Prezesa Zarządu Bożeny Walter i powołaniem nowego Prezesa – Katarzyny Kolendy-Zaleskiej.

 

ROK 2015

 


 

W grudniu Konrad Piasecki, prowadzący program publicystyczny „Piaskiem po oczach” w TVN24, został zwycięzcą konkursu Grand Press i otrzymał tytuł Dziennikarza Roku 2015.

 

W lipcu Scripps Networks Interactive, Inc. sfinalizował przejęcie pakietu kontrolnego TVN od Grupy ITI oraz Grupy Canał+.

 

Prezentacja oferty programowej na jesień 2015 za nami. Jak co sezon prezentowany jest SPOT. Zobaczcie,jak w tym roku został zrealizowany.

COŚ WIĘCEJ

Rok 2015


  • W kwietniu w portfolio TVN powołuje dwa nowe kanały: TVN Meteo Active dla widzów zainteresowanych aktywnym i zdrowym stylem życia oraz TVN Fabuła z bogatą ofertą filmowo – serialową.

 

 

 

  • Grupa ITI i Grupa Canal+ zawiera umowę sprzedaży udziałów w N-Vision B.V. na rzecz Southbank Media Ltd., Brytyjskiej Spółki Zależnej od Scripps Networks Interactive. Scripps Networks Interactive jest jednym z wiodących producentów atrakcyjnych treści lifestylowych o tematyce kulinarnej, podróżniczej i związanej z prowadzeniem domu dla telewizji, internetu i nowych platform. Jest właścicielem popularnych marek telewizyjnych i internetowych takich jak HGTV, DIY Network, Food Network, Cooking Channel, Travel Channel oraz Great American Country, które docierają łącznie do ponad 190 milionów odbiorców miesięcznie.

 

  • TVN uruchamia iTVN Extra, nowy kanał z programami o profilu rozrywkowym, lifestylowym, aktualnościami, wiadomościami biznesowymi i zagranicznymi, który umożliwi widzom na całym świecie dostęp do najlepszej oferty polskich programów informacyjnych i rozrywkowych. Oferta iTVN Extra obejmuje także najlepsze polskie filmy animowane i programy dla dzieci, umożliwiając młodym widzom i ich rodzinom kontakt z językiem polskim.

 

  • TVN wraz z czołowymi europejskimi grupami mediowymi: Modern Times Group (Europa Środkowo-Wschodnia), ProSiebenSat1 (Niemcy), Antenna Group (Grecja), Channel 4 (Wielka Brytania), TF1 (Francja), Antena (Rumunia), Mediaset (Włochy), Telecinco (Hiszpania) tworzą strategiczne stowarzyszenie European Media Alliance. Celem stowarzyszenia jest identyfikacja nowych możliwości inwestycyjnych w szybko rozwijającym się sektorze Digital&eCommerce w przestrzeni międzynarodowej. European Media Alliance jako zrzeszenie największych nadawców z Europy jest atrakcyjnym partnerem dla firm, które planują ekspansję na rynki europejskie.

 

  • "Na Wspólnej" świętuje 12 lat i 2000 odcinków! Serial jest jedną z nielicznych produkcji, która może się poszczycić tak "sędziwym wiekiem telewizyjnym". "Na Wspólnej" zadebiutowało na antenie TVN - 27 stycznia 2003 roku.

Rok 2014


  • Podczas gali finałowej Grand Press 2014 stacja TVN została uznana "Telewizją 25-lecia". TVN znalazła się w gronie czterech mediów 25 - lecia, których redakcje wniosły największy wkład w rozwój wolnych mediów i dzięki którym polskie dziennikarstwo stało się zawodowe, profesjonalne, a także rozwinięte technologicznie. Nagrodę w imieniu TVN odebrał Mariusz Walter, jeden z założycieli i prezydent honorowy Grupy ITI.

 

  • 6 września w Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie ma miejsce już 5. bal Fundacji TVN "nie jesteś sam". W trakcie trwania balu odbywa się aukcja charytatywna, z której dochód przeznaczony zostanie na remont Kliniki Rehabilitacji Instytutu Matki Polki w Łodzi. Całkowity koszt remontu, który zamierza zrealizować Fundacja to około 20 milionów złotych.

 

 

 

  • Wraz z początkiem września rusza nowa ramówka TVN! Jesień 2014 obfituje w nowości i zmiany. Na ekranie pojawią się bowiem 4 nowe produkcje:  "Kto poślubi mojego syna", "Mama kontra mama", serial "Szkoła" oraz program "Żony w Hollywood". Na ekranach zobaczymy również odmieniony "Top Model", w którym oprócz dziewczyn pragnących zrobić karierę w modelingu znajdą się także kandydaci na modeli, a program "Ugotowani" będziemy mogli oglądać aż cztery razy w tygodniu.

 

 

  • 31 sierpnia podczas meczu charytatywnego Fundacji TVN "nie jesteś sam” po raz pierwszy w historii mierzą się drużyny piłkarskie Telewizji Polskiej i TVN! Dziennikarze oraz aktorzy grają w szczytnym celu, a dochód ze sprzedaży biletów oraz wysłanych SMS-ów zostanie przeznaczony na pomoc w odbudowie Kliniki Rehabilitacji Instytutu Matki Polki w Łodzi. Mecz po ostrej rywalizacji kończy się wynikiem 2:1 dla Telewizji Polskiej.

 

  • 1 sierpnia mija 10 lat od kiedy kanał TVN Style zagościł na antenie telewizyjnej. Jest to stacja o bardzo wszechstronnej tematyce, skierowana do kobiet. Oferta programowa TVN Style obejmuje m.in. tematy kulinarne, wnętrzarskie, modowe i urodowe, zdrowie, macierzyństwo i opiekę nad dziećmi oraz tworzenie szczęśliwego związku. Przez dekadę kanał kreował i popularyzował najnowsze trendy, a dzięki autorskim programom wciąż zdobywa nowych widzów.

 

WSZĘDZIE

Rok 2014


  • W czerwcu 2014 roku TVN i TVN24 uzyskują pozycję najbardziej opiniotwórczych stacji telewizyjnych w Polsce w okresie ostatniej dekady (od 1 stycznia 2004 roku do 31 grudnia 2013 roku) - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.

 

  • W styczniowym raporcie specjalnym wydanym z okazji 20-lecia miesięcznika „Media & Marketing Polska” TVN zostaje uznany za Nadawcę 20-lecia. Edwarda Miszczaka, Członka Zarządu i Dyrektora Pionu Programowego TVN wyróżniono tytułem Osobowości Telewizyjnej 20-lecia. Mianem Ludzi 20-lecia uhonorowano współtwórców i prezesów telewizji TVN: Jana Wejcherta i Mariusza Waltera oraz Piotra Waltera, a także założycielkę i Prezes Fundacji TVN „nie jesteś sam” Bożenę Walter.

 

  • W styczniu zaczyna nadawać kanał TVN24 Biznes i Świat – drugi, obok TVN24, kanał informacyjny należący do TVN. W ofercie programowej stacji znajdują się najświeższe i najważniejsze informacje z rynków polskich i zagranicznych, wiadomości ze świata oraz analizy i komentarze ekspertów. Nowy kanał zastąpił TVN CNBC.

 

Rok 2013


  • 3 października o 19.00 rusza portal Faktów: www.fakty.tvn.pl. Pod tym adresem użytkownicy znajdą m.in. opinie, komentarze i videoblogi dziennikarzy Faktów, kulisy powstawania programu, wirtualny spacer po studiu czy materiały, które są przygotowywane wyłącznie na potrzeby nowego portalu.

 

 

  • W sierpniu TVN S.A. zostaje zaklasyfikowany do grona 30 największych i najbardziej płynnych spółek akcyjnych notowanych na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, które wchodzą w skład głównego indeksu cenowego – WIG30.

 

  • 2 stycznia telewizja TTV kończy 2 lata. Przez ten czas udało jej się wypracować swój charakter programowy i pozycję rynkową. Stacja zdobyła też zaufanie i zainteresowanie widzów, dzięki czemu obecnie osiąga coraz wyższe wyniki oglądalności, co dobrze prognozuje na kolejny rok.

 

Rok 2012


  • W listopadzie Grupa TVN i Grupa CANAL+ ogłasza sfinalizowanie umowy o strategicznym partnerstwie i przystąpienie do połączenia swoich platform płatnej telewizji, n i CYFRY+, tworząc tym samym nc+, wiodącego operatora płatnej telewizji premium w Polsce.
    TVN S.A. posiada 32% udziałów w platformie nc+.

 

  • TVN można już oglądać wszędzie - czyli w telewizji, w internecie oraz w telefonie!

 

I TU, I TU...

Rok 2011


 

  • W marcu rusza pierwsza edycja "X Factor" - programu, który poszukując nowych gwiazd polskiej sceny muzycznej - podbija serca publiczności.

  • W czerwcu na swoje 10-lecie Fundacja TVN "nie jesteś sam" oddaje do użytku pierwsze w Polsce Centrum Profilaktyki Nowotworów, na którego budowę przeznacza 37 milionów złotych.

 

  • W sierpniu Grupa TVN rozpoczyna strategiczną współpracę ze Stavka Sp. z o.o. - posiadaczem koncesji na naziemne nadawanie kanału TTV.

 

  • W sierpniu TVN uruchamia własną platformę video na żądanie - tvn player.

  • We wrześniu Telewizja TVN po raz pierwszy w historii jest najchętniej oglądaną stacją w Polsce we wszystkich grupach docelowych, zarówno w ujęciu całodobowym, jak i prime time oraz jedyną z dużych stacji, która poprawiła wyniki oglądalności.

 

  • Kolejne produkcje filmowe TVN: "Listy do M" i "Los Numeros" wchodzą do polskich kin.

  • W grudniu Grupa TVN ustanawia strategiczne partnerstwo z Grupą Canal+, w wyniku którego nastąpi połączenie platform satelitarnych Grupy TVN i Grupy Canal+, wzmocnione  współpracą dotyczącą rozwoju, produkcji i eksploatacji treści medialnych.

 

  • W grudniu zostaje uruchomione największe w Polsce wirtualne studio telewizyjne do produkcji „na żywo”.

 

  • Cała produkcja rozrywkowa dla kanałów Grupy TVN odbywa się już tylko w jakości HD.

TVN TAK!

Rok 2010


 

  • W marcu Grupa TVN finalizuje transakcję nabycia platformy cyfrowej „n”.



 

  • TVN organizuje "Orange Warsaw Festival", coroczny miejski festiwal muzyczny, którego gwiazdami są m.in.: Moby, Nelly Furtado, The Streets, Plan B, Jamiroquai.

 

  • W październiku TVN rozpoczyna produkcję telewizyjnych filmów fabularnych z serii "Prawdziwe Historie"- cykl filmów opartych na prawdziwych, poruszających serca Polaków wydarzeniach.

 

  • Na antenie debiutują "Kuchenne Rewolucje"- najpopularniejszy polski reality show o profilu rozrywkowo - kulinarnym.

  • W październiku Grupa TP oraz Grupa TVN podpisują długoterminową ramową umowę o współpracy, dotyczącą wzajemnego oferowania produktów i usług oraz współtworzenia nowych ofert i usług.

10 LAT PROGRAMOWO NAJLEPSZA

 

Rok 2009


 

  • W marcu serca polskiej widowni podbija produkcja TVN "Kochaj i Tańcz".

 

  • W czerwcu rozpoczyna działalność TVN News & Services Agency – najbardziej wszechstronnie działająca agencja mediowa w Europie Środkowej i Wschodniej.

 

  • Odbywa się pierwsza satelitarna transmisja „na żywo” w jakości HD.

 

  • Pierwsza w Polsce emisja kanału w jakości HD w naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T (TVNHD).

 

  • We wrześniu Grupa TVN powołuje Markusa Tellenbacha na Prezesa Zarządu i Dyrektora Generalnego TVN, a także nowy Zarząd Grupy TVN.

 

  • Odbywa się premiera głośnej międzynarodowej koprodukcji TVN "Aż po grób" z Billem Murrayem i Robertem Duvallem w rolach głównych.

 

  • W październiku umiera założyciel Grupy TVN Jan Wejchert.

Rok 2008


 

  • W sierpniu rozpoczyna się nadawanie kanału TVN w jakości HD.

 

  • Pierwszą światłowodową transmisją „na żywo” w jakości HD jest "Sopot Festival".

 

  • We wrześniu TVN rozpoczyna emisję "Mam Talent!"– programu rozrywkowego, który podbija serca polskiej publiczności.

  • W październiku rozpoczyna się emisja telenoweli produkcji TVN – "Brzydula". Serial cieszy się ogromną popularnością wśród widzów, a teksty wypowiadane przez kultową bohaterkę -Violettę, przechodzą do języka potocznego.

 

  • Pierwsze międzynarodowe koprodukcje TVN: "Lawina" i "Rezolucja 819".

 

  • Do kin wchodzi głośna koprodukcja TVN - "Nie kłam kochanie".

 

  • W listopadzie "Fakty" ze średnim miesięcznym udziałem w rynku na poziomie 30,4%, po raz pierwszy w historii wyprzedzają swojego głównego konkurenta - "Wiadomości" TVP.

 

 

 

Rok 2007


  • TVN S.A. nabywa 100% udziałów spółki Mango Media Sp. z o.o.

 

  • W lutym odbywa się premiera pierwszej produkcji kinowej TVN "Świadek Koronny". Film bije rekordy popularności.

 

  • W marcu rusza portal informacyjny TVN24.pl, który łączy w sobie walory Internetu i telewizji informacyjnej.

 

  • W powietrze wzbija się "Błękitny 24", który był pierwszym w Polsce telewizyjnym helikopterem newsowym.

  • Grupa TVN i CNBC Europe zawierają umowę o uruchomieniu wspólnego kanału informacyjnego o tematyce biznesowej. Wkrótce potem startuje TVN CNBC.

  • W listopadzie, po raz pierwszy w historii, TVN jest najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w komercyjnej grupie docelowej 16-49 lat.

PROGRAMOWO NAJLEPSZA

Rok 2006


 

  • Kolejna premiera kinowa koprodukowanego przez TVN hitu filmowego "Tylko mnie kochaj".

 

  • Uruchomione zostaje Cyfrowe Archiwum Emisyjne - pierwszy taki projekt w Europie.

 

  • Wraz z rozwojem technologii, TVN wykorzystuje najbardziej przełomowe odkrycia w branży technicznej. Zostaje uruchomiony pierwszy całkowicie plikowy (bez taśmy) system emisji kanału TV w jakości HD.

 

  • Do produkcji wykorzystywane zostają pierwsze kamery ENG w jakości HD.

 

  • TVN ogłasza zakup największego polskiego portalu internetowego – Onet.pl.

 

Rok 2005


  • TVN rozpoczyna emisję kultowego "Tańca z gwiazdami". Program rozrywkowy zostaje okrzyknięty przez media mianem fenomenu, a widzowie TVN towarzyszą mu przez 13 kolejnych edycji.

  • Do użytku zostaje oddany pierwszy, całkowicie zbudowany w Polsce, 12 – kamerowy wóz transmisyjny.

 

  • TVN to nie tylko telewizja, ale również muzyka. Po raz pierwszy w TVN zostaje wyemitowany "Sopot Festival 2005". Stacja zwycięża również w konkursie na organizatora sopockiego festiwalu muzycznego w latach 2005 – 2009.

 

  • Coraz lepsza technologia - pierwsza realizacja programu „na żywo” w DolbyE.

 

  • TVN stawia na autopromocję i znów zwycięża! Pierwszy spot wizerunkowy TVN, "Serialami jesień się zaczyna", zostaje nagradzony w międzynarodowych konkursach. Od jesieni 2008 roku nasze spoty wizerunkowe pojawiają się już regularnie.

  • Uruchomiona zostaje „zdalna reżyserka”- oddalona o kilkanaście kilometrów od studia, gdzie zainstalowane są kamery i realizowany jest program.

 

  • Po raz pierwszy w ośmioletniej historii istnienia stacji, w miesięcznym, listopadowym podsumowaniu wyników oglądalności, TVN wyprzedza wszystkie polskie telewizje komercyjne.

 

  • TVN S.A. nabywa 100% udziałów spółki NTL-TED Sp. z o. o., nadającej program NTL Radomsko.

 

  • Pierwsza emisja serialu komediowego "Niania", będąca adaptacją amerykańskiego sitcomu. Tytułowa Niania, grana przez Agnieszkę Dygant, rozkochuje w sobie widzów i towarzyszy im na antenie TVN do 2009 roku.

 

  • Na początku września debiutuje "Dzień Dobry TVN". Jest to pierwszy w Polsce program typu Morning Show.

 

  • Zostaje uruchomiona usługa PushVOD w jakości HD - pierwsza tego typu usługa w Europie.

TWOJA NOWA TELEWIZJA

Rok 2004


 

  • W kwietniu działalność rozpoczyna iTVN, kanał telewizyjny o profilu rozrywkowym, skierowany do widowni pochodzenia polskiego zamieszkałej za granicą. Dostępny jest w Europie, Ameryce Północnej i Australii.

 

  • W sierpniu w wielkim stylu debiutuje TVN Style – najpopularniejsza w Polsce telewizja przeznaczona przede wszystkim dla kobiet. Oferta programowa TVN Style zawiera szeroki wybór produkcji własnych i zagranicznych.

 

  • Otwarte zostaje nowe studio "Faktów" i TVN24, które jest najnowocześniejszym studiem informacyjnym w Europie.

 

  • Kolejne filmy koprodukowane przez TVN cieszą się popularnością wśród widzów. W 2004 roku wyemitowane zostają: "Vinci" i "Nigdy w życiu".

 

  • TVN Sp. z o.o. zostaje przekształcona w TVN S.A., której akcje z ogromnym sukcesem debiutują na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Po 11 miesiącach cena akcji wzrasta ponad dwukrotnie.

 

 

Rok 2003


 

  • W styczniu TVN emituje pierwszy odcinek serialu "Na Wspólnej", który jest najdłużej emitowanym serialem na antenie TVN.

 

  • Od maja startuje TVN Meteo – pierwsza polska telewizja pogodowa nadawana 24 godziny na dobę. TVN Meteo przekazuje co pół godziny aktualną prognozę pogody dla Polski, Europy i świata oraz doradza jak najlepiej wykorzystać czas bez względu na warunki atmosferyczne.

 

  • W grudniu z piskiem opon rusza TVN Turbo, pierwsza stacja motoryzacyjna w kraju. Już w pierwszym roku działalności zajmuje piąte miejsce wśród kanałów tematycznych. W ofercie kanału przeważają programy motoryzacyjne. W tej dziedzinie staje się liderem opinii. Choć na rynku telewizyjnym TVN Turbo istnieje relatywnie krótko, szybko wyrabia sobie renomę, jakiej mogą pozazdrościć inne kanały tematyczne. Za marką TVN Turbo oprócz profesjonalizmu stoi również nowoczesność, innowacyjność i dynamika.

 

 

 

Rok 2002


 

  • W marcu startuje TVN 7, kanał telewizyjny o profilu filmowo-serialowym. Oferta programowa tego kanału zawiera atrakcyjne filmy i seriale. Ramówkę stacji TVN 7 wzbogacają również produkcje własne TVN, wykorzystujące potencjał telewizji interaktywnej oraz technologii multimedialnych. 

KONIEC GRZECZNEJ TELEWIZJI

Rok 2001


 

  • Nowe millenium – nowa jakość dźwięku. TVN jako pierwsza stacja w Europie Wschodniej, a druga w całej Europie (po niemieckiej PRO7), zaczyna nadawać swoje programy w Dolby Digital 5.1.

 

  • W marcu startuje najbardziej kontrowersyjne w historii telewizji reality show - "Big Brother". Program staje się szeroko dyskutowanym zjawiskiem obyczajowym, kulturowym i społecznym. Finał programu ogląda 9 000 000 widzów.

 

  • Rozpoczyna działalność Fundacja TVN "Nie jesteś sam", działająca po dziś dzień. Jej celem jest pomoc ludziom pokrzywdzonym przez los, niekiedy są to bohaterowie reporterskich materiałów nadawanych na antenie TVN. Z okazji inauguracji odbywa się „Wielki Mecz”, w którym grają drużyny: TVN + Big Brother contra Reprezentacja Artystów Polskich. Dochód z meczu zostaje przeznaczony na cele statutowe Fundacji.

 

 

  • W sierpniu startuje pierwszy w Polsce 24 - godzinny kanał informacyjny - TVN24, nadający najświeższe informacje o wydarzeniach w Polsce i na świecie, poszerzone o raporty specjalne, dyskusje i komentarze. Od momentu uruchomienia stacja TVN 24 utrzymuje najwyższe standardy w przekazywaniu wiadomości i jest uważana za najbardziej solidne i wiarygodne źródło informacji w Polsce. Wykorzystanie najnowszych technologii satelitarnych pozwala starannie wyważyć ramówkę TVN 24 oraz dynamicznie połączyć stałe programy i serwisy informacyjne z przekazami na żywo najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata.

 

 

  • TVN decyduje się być koproducentem filmu fabularnego "Pieniądze to nie wszystko".

MARZENIE PIONIERÓW TELEWIZJI

Rok 2000


 

  • Rusza pierwszy w Polsce program typu reality show – "Agent". Emocje, wartka akcja, nietypowe zadania i ciekawe osobistości owocują trzema edycjami programu.

 

 

Rok 1999


  

  • Po raz pierwszy zostaje wyemitowany popularny na całym świecie teleturniej "Milionerzy" – nagrodzony Złotą Różą na festiwalu w Montreaux. Program wywołujący sporo emocji w niejednym polskim domu emitowany jest do 2010 roku.

 

 

 

Rok 1998


 

  • Pierwszą telenowelą jest emitowana przez TVN meksykańska "Esmeralda". Serial cieszy się ogromną popularnością. Serca polskiej publiczności podbija odtwórczyni głównej roli - Letizia Calderon, która podczas przyjazdu do Polski została przywitana na lotnisku przez tłum swoich fanów.

 

 

 

Rok 1997


 

  • W marcu przez grupę ITI i CME założona zostaje telewizja TVN, która od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji otrzymuje  koncesję na nadawanie programu telewizyjnego o zasięgu ponadregionalnym.

 

 

  • 3 października o godzinie 19:30 TVN rozpoczyna nadawanie pierwszym wydaniem "Faktów". W tym samym czasie zostaje uruchomiona sieć 21 własnych telewizyjnych nadajników naziemnych.

Staże, programy i rekrutacja